duminică, 23 decembrie 2007

Ti-am zis cat te iubesc?

Suntem la fel de inalti. Dar el este mult mai calm decat mine azi. Nu ii pasa de toata aglomeratia dinaintea Craciunului si nici macar de faptul ca i-am recunoscut tacit ca ma depaseste in dimineata asta.

Mergem extrem de aproape unul de altul si aproape ma sufoca. Imi sopteste lucruri pe care nu le inteleg si ma calca din cand in cand pe piciorul stang. Stie ca sunt stangace.

Ne intra soarele in ochi la amandoi si ne ingheata mainile, mai mult mie. Nu ii pasa si merge mai departe. Probabil vrea sa ma darame azi. Probabil ii va reusi. Il imping putin intr-o parte, se revolta si se apropie si mai mult.

Nu ma lasa sa imi cumpar nimic, nu ma lasa sa respir si sa alerg. Nu intelege ca situatia poate deveni dramatica in aceste conditii. Este suficient de aproape sa il las triumfatoare in mijlocul strazii, singur, si suficient de calm incat sa il aduc acasa. Stie si profita. Stiu si profit.

Ajungem acasa, trecem peste scena sarutului din fata usii, doar suntem oameni maturi amandoi. Ii deschid, il imping putin si il invit inauntru. Sper sa se simta bine. Pana la anul, cand il voi arunca. Acum sunt ocupata sa il impodobesc. Si sa il iubesc. Dragul meu brad de Craciun, ti-am zis azi cat de mult te ador?

20 comentarii:

Alex spunea...

Deci pe cuvantul meu ca mi-am dat seama ca despre bradul de Craciun este vorba ... :) nu ma intreba de ce, pur si simplu... poate ca e si din cauza ca ceva de genul asta simt si eu cand vine vorba de bradut, colinde si Craciunuri pline de minuni mici si lucruri neinsemnate... o zi linistita, Simona !

Anonim spunea...

de ce nu publici ce scriu.iti plac numai zaharicalele plangacioase a unor tipi asa mai small, care iti dau tot timpul dreptate si iti spun ca esti fruumoasa si dasteapta. eu sincer te vad asa cum esti, nu ma impresionezi cu nimic si ar fi cazul sa publici si pastreri sincere. spre deosebire de ceilalti eu nu vreau sa...nu ma interesezi. in schimb vreau sa pe brad. apropo imi place unul xca el cu chestia small. pe brad pitt l+am intalnit la opera asta vara si nu pot sa+l uit de atunci. si acum am senzatia ca ma inserala cu tine. asa ca nu ma face gelos.

Unknown spunea...

Uite ca iti public comenatriul, dar doar din placerea de a-ti raspunde:

1. niciodata nu mi-au placut tipii care nu au stiut altceva decat sa imi dea dreptate;

2.nu intentionez sa te impresionez cu nimic, relax;

3.nici eu nu vreau sa ma... interesezi;

4. habar nu am de brad pitt al tau, opera, alex etc

5. public ce mi se pare interesant;

Garfield spunea...

voiam sa iti spun Sarbatori fericite... dar e cam tensionat pe aici asa ca... poate o sa trec pe liniste...

Anonim spunea...

hai contantineasco, hai publica+ma,
ca ma simt nepublicat si e pacat

Anonim spunea...

tot 4 comentarii...,. putin obraz....hai lasa telefonu. ti+am zis ca neaga

Unknown spunea...

Nu am de ce sa iti public chiar toate aberatiile, crede-ma. Dar ma amuza teribil cum iti pierzi timpul.

Anonim spunea...

hai ca ma placi...apropo tu de ce iti pierzi timpul in loc sa fii acum cu un baiat. stii tu alea alea....chiar nu te place nimeni, esti singura... de craciun. vad in jurul tzau numai fetite care isi iau rochitelele de poale si pleaca rapid...revin cand o sa fie mai multa liniste... cand ma manifest pe blogul tau. cred ca e timpul sa faci si ceva mai serios. trece timpul draga mea si o sa ramai tu cu blogul tau. eventual cu o pisica si un catel. nu twe rata. femeile ca si florile trebuie sa se manifeste cat timp sunt inflorite.

Anonim spunea...

am recitit comentariul tai. hai, rupe mi o mana, biciuieste ma. adica nu ai bagat nimic la cutia ctraniana din ce ti+am aruncat eu. . adica au trecut toate astea pe langa tine. stii ca esti haioasa. nu iti mai scriu nimic.

Unknown spunea...

Pentru simptomele tale (te simti nepublicat) ai incercat si vreun ziar de scandal ceva? Ar merge...

Punctul doi: imi place sa imi pierd timpul, nu te mai ingrijora atat. Partea cu placutul, am alte lucruri care sa imi placa. Ca de exemplu cafeaua de acum.

Unknown spunea...

In sfarsit.

Anonim spunea...

1.chestia cu cafeaua sper sa nu fie un apropo.
2. lasand gluma la o parte sa stii ca singuratatea e placuta, dar dauneaza grav sanatatii. cosuri, chestii trendy...
3. am vazut tot felul de papusele masculine in jurul tau. draga daca nu il gasesti in cartierul tau, cauta+l la urmatoarea statie.
4. apropo tu ce vrei de la viata. pe mine nu ma pasioneaza ziaristica. l+am vazut pe scandalagiu de turcescu si pe ceilalti ipocriti pe care+i adulati voi ziaristii de blog si mi+e suficient.
5. ai vreo realizare majora pana acum.
7. sper ca nu blogul.
8. daca ma provoci

Anonim spunea...

asa da draga mea. no comments.

Unknown spunea...

Nu te flata singur, nu este niciun apropo. Si eu zic ca este suficient cat te-ai chinuit pana acum sa postezi comentarii. Chiar suficient.

Anonim spunea...

hai simona, spune ceva...
tacerea ta ma doare,
aripi frante de conserva,
gin si votca in galosi
, eu iti bloguiesc cu verva,
sunt poet cu ochi frumosi.
zau iti spun, ca as putea,
taurul chiar sa rapun
tastatura+ti sa+mi vorbeasca,
eu astept ca un nebun
hai simona....
a fost poezia hai simona

Anonim spunea...

te+am plictisit cum ghemul plictiseste matza.

Unknown spunea...

Ai incercat totusi o revista ceva? Macar un ziar de cartier? Poate-poate...

Anonim spunea...

In Nice sunt doar 3 ziare locale si nu stiu daca eu ca roman pot sa ma angajez la vreuna din ele,.

Unknown spunea...

Poti sa incerci.

mOntecOre spunea...

pt fraieru': or there's always a health center(sanatoriu/balamuc) ..sunt sigura ca te vor primi...

#TakeMeThroughBucharest Acuarela Airbnb Alandala Cafe alergare alter-native 22 Animest Antipa antreprenoriat antreprenoriat rural ARCEN Asia Fest Asociatia Atelierul de creatie Asociatia Carusel Asociatia Claca Asociatia Exista Viata dupa Doliu Asociatia Fluens Asociatia ORICUM Asociatia Paspartu Asociatia Plantam Fapte Bune Asociatia React Asociatia Team Work Astra Film Festival ateliere Atelierul de Panza autism Autism Romania benzi desenate Biblioteca Metropolitana Biblioteca Nationala biciclete BitaColor Bookfest Bucharest Art Week Bucharest Night Run Byron Carol53 Carturesti Ce citim Ce descoperim Ce poti face in weekend Ce poti sa faci de 1 Decembrie Ce poti sa faci de 1 iunie Ce poti sa faci de 1 mai Ce poti sa faci de Craciun Ce poti sa faci de Dragobete Ce poti sa faci de Florii si de Paste Ce poti sa faci de Halloween Ce poti sa faci de Martisor Ce poti sa faci de Mos Nicolae Ce poti sa faci de Revelion Ce sa faci cand nu stii ce sa faci Ceainaria 5 Ceainaria La un Ceai Centrul Ceh Centrul National al Dansului Bucuresti ceramica CeRe Cinema Art Yourself Gallery Cinema Elvire Popesco cinema in aer liber Cinema Muzeul Taranului CinePOLSKA Citim in iarba Clubul Taranului Cluj Cluj Jazz Festival Concerte Ateneul Roman Concerte si petreceri concurs conferinte Control Control N Copenhaga Creart Creative Business Cup Creative Est Creative Learning creative writing Creative Writing Sundays Crucea Rosie CSR cultura alternativa cursuri cursuri gratuite dans contemporan Deschis Gastrobar Design dezbateri dezvoltare personala Dianei 4 Dilema Veche DIY Docuart Fest Documentary Mondays Electric Castle Energiea EUROPAfest expozitii Expressive mind f64 Femei pe Matasari Ferentari Festivalul de Film Rusesc Festivalul Filmului European Festivalul Filmului Evreiesc Festivalul Filmului Francez Festivalul International de Film Experimental festivaluri festivaluri culinare Film Filmul de Piatra Fish Eye Fest Foto Union Fotografie freeshop FriendlyTech Fundatia Calea Victoriei Fundatia Comunitara Bucuresti fundraising altfel Galateca Garajul Ciclop Gradina Botanica Gradina cu Filme Gradina de Citit Gradina Floreasca Gradina Verona Halele Carol HomeFest HOMEproject IKEA Ikebana Imbold Incubator107 InnerSound Inspirational Film Festival instameet Institutul Cervantes Institutul Cultural Roman Institutul Francez Institutul Polonez Joburi Joia de Film Journey Pub Kinedok Libraria Bastilia Lokal Lucruri neinsemnate Make a Point ManiFEST MaraFest Matasari Merci Charity Boutique MNAC MNAR MTR muzee Muzeul National al Satului Noaptea Alba a Bucurestiului Noaptea Alba a Creatorilor si Designerilor de Produs Noaptea Alba a Filmului Romanesc Noaptea Alba a Galeriilor Noaptea Caselor Noaptea Cercetatorilor Noaptea Devoratorilor de Publicitate Noaptea Institutelor Culturale Noaptea Muzeelor Nomad International Film Festival Nomad Shorts Noul Cinematograf al Regizorului Roman One World Romania ONG Opera Nationala Romana opera si opereta Pegas PhotoVoice Povesti Prin tara Program Cinemateca Romana Program teatre Bucuresti reciclare creativa Roaba de Cultura Robin and The Backstabbers Romania Frumoasa Romanian Design Week Roots Revival RuralFest Sanziene Scoala Altfel Se picteaza Seneca Anticafe Serendipity Tea SF & Fantasy Sighisoara Film Festival Simbio Smart Change Social Gym Stiri de bine Strada Armeneasca Street Delivery Superscrieri targuri teatru The Ark The Big Lunch The CSR Agency The Institute The Power of Storytelling traininguri Transylvania Calling trasee culturale Trip Talks Uber UNATC Unde mergem Unde mergem gratis Undercloud UNTOLD Festival V for Verde Vama Veche Verde Altfel Voluntariat Wishful friday workshopuri Zilele Filmului Brazilian Zilele Filmului German Zilele Filmului Irlandez Zilele Filmului LUX Zilele Filmului Polonez Zilele Filmului Spaniol zmee

Rooftop Cinema: Autumn Resolutions

Joi, 8 septembrie , la Deschis Gastrobar are loc o noua seara de Rooftop Cinema. Tema acestei saptamani: Autumn Resolutions . Vor rula...

Blog Archive

Bloguri, Bloggeri si Cititori